Add Notes on equipment in Onix Worker

Missing a place where one can easily communicate all the way and be able to give messages about an equipment between users of Onix Work and users of Onix Worker.

The solution is probably there today but only available in Onix Work.

I want Notes to be visible in the Onix Worker.

When you make a note or want to give a message related to an equipment, it would have been very practical / user-friendly that this is also displayed in the Onix Worker and that you also receive a type of notification as you do today in Onix Work.

(There should be a field on the main page when accessing the App that displayed these messages, as shown on the start page of Onix Work.) Very easy way to communicate and provide messages / information regarding equipment to the users of Onix Worker.

If you could also attach a picture and an attachment, it would have been even better.

Original:

Savner et sted hvor man enkelt kan kommunisere alle veier og kunne gi beskjeder osv rundt et utstyr mellom brukere av Onix Work og brukere av Onix Worker (Appen)

løsningen er vel egentlig der i dag men den er hva jeg ser kun tilgjengelig i Onix Work.

Jeg ønsker meg at Notater skal være synlige i Onix Worker (Appen)

Når man gjør et notat eller ønsker å gi beskjed knytet til et utstyr hadde det vært veldig praktisk/brukervennlig at dette også vises i Appen og at man der også fikk et type varsel slik man gjør i dag i Onix Work. (Det burde vært et felt på hovedsiden når man går inn på Appen som viste disse beskjedene, slik det vises på start siden i Onix Work.) Veldig enkel måte å kommunisere og gi beskjeder/informasjon ang et utstyr til brukerne av Onix Worker (Appen) på.

Kunne man også lagt ved et bilde og et vedlegg hadde det vært enda bedre.

The Notes feature in Onix Work has been retired.

Here are the alternatives to the Notes feature:

  • Use the “Comment” field in the equipment’s Equipment detail section.
  • Use the “Issue” feature when you want to tag a follow-up action.