(Scroll down for Norwegian instructions).
Let us know your inquiry
Send us an email via support@onix.com and our team will get back to you shortly after.
You can:
- Get help related to the general functionality of Onix apps
- Order technical support, training and service consultancy
- Ask questions related to invoicing, licenses and subscription
- Request data deletion in accordance with our terms and conditions
In the email, kindly include a short description of your problem and screenshot images if possible. This way, we can understand your needs and give more precise assistance.
Hva kan vi hjelpe deg med?
Send oss en e-post via support@onix.com, så vil vi kontakte deg.
Du kan:
- Få hjelp med generell funksjonaliteten i våre Onix produkter
- Bestille teknisk støtte, opplæring og servicerådgivning
- Stille spørsmål knyttet til fakturering og lisenser
- Be om sletting av data i samsvar med våre vilkår og betingelser
Gi en kort beskrivelse av problemet, helst med skjermbilde da det vil hjelpe oss å forstå spørsmålet ditt og gi deg raskere og bedre svar.
Dersom du foretrekker svar på norsk må du gjerne be om dette når du kontakter oss, men da kan det ta noe lenger tid før du får svar.
Other ways to find help within Onix Community
- Visit our list of Frequently asked questions, or
- Search in the Community to see if your question has already been asked and answered, or
- Ask a new question by yourself and discuss it with other members. No need to worry, we’re a friendly community!
Hva kan du ellers få hjelp til i Onix Community?
- Se ofte stilte spørsmål
- Søk i Onix Community for å se om spørsmålet ditt allerede er stilt og besvart
- Still et nytt spørsmål selv og diskuter det med andre medlemmer